יום רביעי, 1 במרץ 2023

And here we go...

 

זו כבר לא פעם ראשונה שאבא שלי מאשים אותי בכך שאני מתנגדת חיסונים.
יתרה מזאת, הוא טוען שאני עשיתי לאמא שלי שטיפת מוח על מנת שהיא לא תקבל את החיסון.
אני אישית מעולם לא דיברתי עם אמא שלי על הנושא הזה.
למעשה הפעם היחידה בה הנושא הזה עלה היה כשהיא סיפרה לי שהמתקשרת שאיתה היא מתייעצת על כל מיני דברים אמרה לה לא לקבל את החיסון, ובזה הדיון נגמר.
אני מנועת חיסון בגלל אלרגיה מסכנת חיים לרכיבים שיש בו.
אבל מתנגדת חיסונים? ממש לא!
גם אם אבא שלי יקבל עכשיו כל שנה חיסון (לא משנה למה) הוא עדיין לא יגיע למכסת החיסונים שאני קיבלתי במשך כל חיי (קיבלתי חיסונים אימונותרפיים במשך כחמש שנים, כאשר רק בחודש הראשון של התהליך הזה היה מדובר ב8 חיסונים, שלוש פעמים בשבוע במשך ארבעה שבועות).
והוא בגילו שאמור לקבל כל שנה חיסון נגד שפעת וחיסון נגד דלקת ריאות, אפילו לא טורח ללכת ולעשות אותם.

והוא בא ומאשים אותי במצב של אמא שלי, ובזה שהיא בחרה לא להתחסן בלי שום קשר אלי.
לפני כמה ימים בלילה אמא שלי הלכה לשירותים והתעלפה במסדרון.
אבא שלי במקרה שמע רעשים בסביבות 4 בבוקר ובמקרה טרח לקום לבדוק מה זה.
אחרת יש מצב שהיא הייתה נשארת במסדרון עד הבוקר ככה.
כמובן שההורים שלי לא סיפרו לאף אחד על זה עד לצהריים.
ואז התברר לנו שאמא שלי, שברגיל אוכלת כל שעתיים שלוש באופן קבוע (כבר שנים היא אוכלת ככה) לא אכלה אתמול כלום מהצהריים כי לא היה לה תיאבון. אז פלא שהיא התעלפה?
אבל העיקר שאבא שלי מאשים אותי.

יתרה מזאת, הוא אמר לי ששאם קורה לאמא שלי משהו זה אשמתי!
אמא שלי לא רצתה להתפנות למיון או אפילו לעשות תור לרופא שלה.
בצהריים כשדיברתי איתה היא אמרה שהיא מרגישה יותר טוב.
רק אבא שלי עסוק בסרטים, קונספירציות והאשמות.

אני אישית התקשרתי לקופ"ח וביקשתי מהרופא שלה לחזור אליה.
במשרד אמרו לי שזה יקרה רק למחרת כי הרופא סיים לעבוד היום.
ובאופן מפתיע הוא התקשר אליה באותו יום.
הרופא אמר לה שאם זה קורה עוד פעם מזמינים אמבולנס מיוחד שייקח אותה למיון קורונה כדי לעשות לה בדיקות ולהמשך טיפול.

בינתיים עברו כמה ימים והיא מרגישה משמעותית יותר טוב

ביום רביעי (23.2) עשיתי בדיקת PCR נוספת כדי שאוכל לצאת מבידוד כתוצאה מחשיפה לחולי קורונה (ההורים שלי).
משטרת ישראל שיגעה אותי עם SMS-ים באופן יומיומי רק בגלל שנחשפתי אליהם (נסענו יחד באותו רכב לבדיקה הראשונה).
אני לא יכולה שלא לחשוב על זה שאם אבא שלי לא היה מסיע את אמא שלי ואותי ביום חמישי בשבוע שעבר ולא היה עושה בדיקה בעצמו, אך אחד לא היה יודע בכלל שהוא חולה, והוא היה יכול להדביק את כל מי שהוא היה נפגש איתו, כי הוא פשוט היה ממשיך להתנהג כרגיל.

בלילה שבין שלישי לרביעי בקושי הצלחתי לישון בגלל כאבי שרירים, כל הלילה התהפכתי.
זה גם לא רק כאבי שרירים, אני מרגישה כאילו כל פינה בעור שלי כואבת, אפילו הקרקפת בראש.

בערב של יום רביעי הגיעו התוצאות של הבדיקה - יצאתי חיובית!


 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

טיפול נמרץ שבוע שני

(9.3.2022 עד 15.3.2022 - שבוע שלישי עם קורונה)   10.7.2022 גמלו אותי ממכונת ה-ECMO מעכשיו אני מונשמת רק עם מכונת הנשמה. ההורים שלי סיפרו לי ...