יום שישי, 24 בפברואר 2023

שבוע לפני

 

ביום שבת  (19.2) נסעתי עד לנס ציונה ועשיתי את בדיקת ה-PCR השניה.
זה היה מוזר, המתחם דרייב אין היה ממש ליד הגן אירועים בו אחותי הקטנה התחתנה רק לפני כמה שנים.
את התשובה קיבלתי ביום ראשון - יצאתי שלילית!
מה זה אומר? כשביררתי מול משרד הבריאות הם אמרו לי שאו שהייתה לי קורונה, וכשעשיתי את הבדיקת PCR הראשונה זה היה לקראת הסוף, או שזה לא היה קורנה ותוצאת הבדיקה הייתה למעשה false positive.
בדיעבד למדתי שמי שהיה חולה בקורונה, בדיקת PCR תצא חיובית עד חודשיים אחרי, לכן צריך לעשות בדיקת אנטיגן כדי לדעת אם החלמתם או לא.

מאידך, השבוע אני מרגישה יותר גרוע מאשר בשבוע שעבר.
אמנם היו לי יומיים שהיו ממש לא טובים, עם כאבי גרון חריגים בעוצמתם, אבל סך הכל היה נסבל.
לא נעלם לי חוש הטעם, גם לא חוש הריח, לא הייתי רעבה אבל כן אכלתי (מרק עוף בעיקר).
אני עדיין מרגישה חולה, מצוננת, הגרון קצת כואב, שיעול מעצבן וכאבי שרירים שלא עוזבים.
אני ישנה המון, לפחות 12 שעות ביום וגם אז אני מכריחה את עצמי לצאת מהמיטה.
גם שני כדורי נורופן לא ממש מיטיבים עם המצב.

למרות כל זה משטרת ישראל שלחה לי SMS שאני צריכה להיות בבידוד כי נחשפתי למאומת קורונה.
זה בגלל ששני ההורים שלי יצאו חיוביים, ולכן אני צריכה לעשות בדיקת PCR נוספת שצריכה לצאת שלילית אחרי 5 ימים, מה שאומר ביום השישי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

טיפול נמרץ שבוע שני

(9.3.2022 עד 15.3.2022 - שבוע שלישי עם קורונה)   10.7.2022 גמלו אותי ממכונת ה-ECMO מעכשיו אני מונשמת רק עם מכונת הנשמה. ההורים שלי סיפרו לי ...