יום שישי, 10 בפברואר 2023

שלושה שבועות לפני

 

 ב-10.2.2022 היה לי מבחן.
אני סטודנטית באוניברסיטה הפתוחה (בין היתר).
ניתן בהחלט לומר שתנאי הבחינה באותו יום היו גרועים ביותר.
זה היה יום חורפי, גשם שוטף ירד בחוץ והיה קר, מאוד קר. אפילו שלבשתי מראש כמה שכבות בגדים ומעיל מחמם.
ישבתי בכיתה עם עוד סטודנטים, החלונות היו פתוחים כך שהקור והגשם נכנסו פנימה.
בחוץ נמדדו 12 מעלות, וכך זה גם הרגיש בתוך הכיתה.
מדובר על תקופת קורונה, לכן המבחן היה גם 3 שעות עם מסיכה שזה בגדר הבלתי נסבל.
לא מספיק הסיטואציה הגם ככה לא אידיאלית כשיש שהולכים לעשות מבחן.
תמיד יש את זה שלא מגיע בזמן ונכנס לכיתה אחרי שהמבחן כבר התחיל, תמיד יש את זו ששכחה ללסגור את הטלפון שלה או לשים אותו על שקט ופתאום באמצע המבחן מקפיץ את כולם כשהוא מצלצל, הבוחנים שמדברים אחד עם השני בקול רם ומוציאים אותנו מריכוז, וכמובן המואזין שאי אפשר שלא לשמוע אותו כשאתם נבחנים בעיר מעורבת.
כל מה שהיה מסביב לא תרם לזה.

אמרתי לעצמי שאני רק יכולה לקוות שלא נדבקתי בשום דבר בשלוש שעות שהייתי בכיתה הזאת.

מספר ימים לאחר מכן התחלתי להיות חולה, עד כדי כך שארבעה ימים לאחר מכן הלכתי לרופא שלי והוצאתי ימי מחלה.
חבר טוב שלי אמר לי בזמן שחזרנו יחד אחרי הבחינה, שכבר אז לא הייתי אני, שעבר עלי משהו, הוא טען שכבר אז התחלתי להיות חולה. אבל לא נראה לי שזו הייתה קורונה כי הבדיקת אנטיגן שעשיתי 5 ימים אחרי יצאה שלילית. וחוץ מזה הוא היה איתי באותו יום ועשה מבחן באותה כיתה ולא נדבק בכלום.
בדיעבד הוא הצטער על זה שלא הלכנו לאחר שסיימנו את המבחן לשבת לשתות קפה יחד כפי שתיכננו והוא היה לחוץ לחזור הבייתה. לא שהייתה לזה סיבה מיוחדת.

ארוחת שישי בבית של הורי, בעקבות ביטול התו הירוק עולה שיחה בנושא חיסוני קורונה.
אבא שלי החליט שאני מתנגדת חיסונים, בגלל שלא קיבלתי את החיסון לקורונה (לא קיבלתי את החיסון עקב אלרגיה שיש לי לרכיבי החיסון, לא כי יש לי אליו התנגדות עקרונית או משהו).
הוא החליט שאין לי אלרגיה לחיסון (של פייזר) למרות שיש לי. ושאני סתם ממציאה את זה.
בדיוק כמו שהוא החליט שאין לי צליאק ואין לי שום בעיה עם גלוטן, אני סתם עושה את עצמי (ופה נשאלת השאלה למה שמישהו יעשה את עצמו צליאקי? הרי זה לא נותן לי כלום).
וכן אתם לא טועים אם אתם חושבים שזה נשמע לחלוטין לא אפוי.

בנוסף לזה אבא שלי החליט שאני זו ששיכנעתי את אמא שלי לא להתחסן.
דבר שלחלוטין לא נכון כי אני מעולם לא ניהלתי עם אמא שלי שיחה בנושא הזה.
בכלל אמא שלי מקבלת את ההחלטות שלה בעצמה, אין לי שום השפעה על ההחלטות שלה.
אמא שלי מדיי פעם בקשר עם מתקשרת מסויימת, ואותה מתקשרת אמרה לה לא להתחסן, ועל בסיס זה אמא שלי קיבלה את ההחלטה שלה לא להתחסן. זה בכלל לא היה קשור אלי.

אבא שלי היחיד שהיה באובססיה לחיסונים האלה.
זאת אומרת חלק ניכר מהאנשים שאני מכירה הלכו ועשו את החיסונים, ועברו הלאה לסדר היום שלהם, אבל אבא שלי לא.
והחלק האירוני, אבא שלי מחוסן רק בשני חיסונים, הוא עושה כל כמה חודשים בדיקות סרולוגיות כדי לבדוק מה רמת הנוגדנים שלו.
והוא בעצמו אמר באותה שיחה, בריש גלי, שגם לו הייתה לו רמת נוגדנים נמוכה (קרי שמחייבת חיסון נוסף) הוא לא היה מתחסן שוב, בגלל שהיו לו תופעות לוואי קשות לאחר קבלת החיסון השני.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

טיפול נמרץ שבוע שני

(9.3.2022 עד 15.3.2022 - שבוע שלישי עם קורונה)   10.7.2022 גמלו אותי ממכונת ה-ECMO מעכשיו אני מונשמת רק עם מכונת הנשמה. ההורים שלי סיפרו לי ...